RĘKODZIEŁO
Z POLSKI

Kategorie

Reklamacja

Odpowiedzialność za wady

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
    • żądać wymiany produktu na wolny od wad,
    • żądać usunięcia wady,
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  5. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://malafabryczka.pl/_public/files/Reklamacja.pdf, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
  8. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

 

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy wypełnić poniższy formularz. Większość pól wypełniona jest automatycznie. Należy tylko podać nazwę produktu reklamowanego, jego wartość, nr paragonu lub faktury (jeżeli był dołączony), uzasadnić reklamację oraz podać swoje żądania.

Zapisz się aby otrzymać informacje o promocjach oraz nowościach.

Ręcznie robione pierścionki i obrączki - kamienie szlachetne, ich znaczenie i właściwości. Ręcznie robione pierścionki i obrączki - kamienie szlachetne, ich znaczenie i właściwości.
  • Używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych, marketingowych (remarketing) oraz zapewnienia prawidłowego działania strony. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich. Szczegóły znajdziesz w regulaminie serwisu.
  • Zamknij